×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر لزوم توجه ویژه به مقوله پدافند غیرعامل در مقابله با بحران‌ها، گفت: بدون تدبیر، برنامه و هدف‌گذاری نمی‌توان از بحران خارج شد.

به گزارش خزرنگار ؛ کیا عاشوری در جلسه پدافند غیرعامل شهرستان رشت با اشاره به اینکه آماده‌باش، برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری برای هر بحران و مسئله‌ای باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: اتفاق و بحران هیچ‌وقت خبر نمی‌دهد، لذا در این راستا می‌بایست آماده هر مسئله‌ای بود.

وی با بیان اینکه آمادگی در مقابله با بحران‌ها کشور را توسعه‌مند می‌کند، افزود: موفقیت، توسعه و پیشرفت در کشور با آمادگی در مقابله با بحران‌ها و حوادث رقم می‌خورد.

سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر لزوم توجه ویژه به مقوله پدافند غیرعامل، تصریح کرد: توجه به پدافند غیرعامل به منزله توجه به اقتدار، امنیت، آسایش و آرامش کشور در ابعاد مختلف است.

عاشوری با اشاره به قرارگیری در شرایط جنگ اقتصادی، فرهنگی و شناختی، خاطرنشان کرد: بدون تدبیر، برنامه و همچنین هدف‌گذاری نمی‌توان از بحران خارج شد. برای برون رفت از چالش‌ها، بحران‌ها و مشکلات باید از تجربیات گذشته درس گرفت و آن را در اصلاح ساختار استفاده کرد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد