×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

پست برق ۶۳ به ۲۰ کیلو ولت شهرستان رضوانشهر با اعتبار هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال با حضور استاندار گیلان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در روستای تازه آباد این منطقه به طور رسمی بهره برداری شد.

به گزارش خزرنگار ؛ مدیر عامل برق منطقه‌ای گیلان روز در آیین افتتاح این پست برق گفت: تا کنون برق این منطقه از پست برق شهرک چوکا تغذیه می شد که باتوجه به مسافت زیاد از این منطقه با ضعف ولتاژ مواجه بودیم.

بهمن داراب زاده افزود: این پست سیار با هزینه هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال و یک خط کابلی به طول نزدیک ۵۰۰ متر در این منطقه ایجاد شد تا مشکلات مردم در این بخش برطرف شود.

وی اظهار کرد: در حال حاضر با رشد و حجم باری که برای سالهای آینده در این شهرستان پیش بینی می شود این پست برق تا پنج سال آتی جوابگو نیاز مردم خواهد بود اما باید پست دائمی ایجاد شود که بدین منظور امید است با تامین منابعی که انجام می شود، احداث این پست مصوب آغاز شود.

استاندار گیلان در جلسه شورای اداری شهرستان رضوانشهر اعلام کرده بود: در گیلان ۲ هزار کیلومتر خط کابلی در ۲ سال اخیر به روزرسانی شده و ۱۲ هزار کیلومتر دیگر باقی مانده است و طبق درخواست گیلان چهار هزار کیلومتر نیز تا سال آینده انجام خواهد شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد