×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

رئیس هیئت شنا گیلان از امکان استفاده رایگان استخر شنای ایثار مجموعه ورزشی سردار جنگل رشت برای دانش‌آموزان مدارس دولتی خبر داد و گفت: این کار در راستای فرهنگ‌سازی و استعدادیابی صورت می‌گیرد.

استخر شنای «ایثار» برای دانش‌آموزان رایگان می‌شود

به گزارش خزرنگار ؛ عمادالدین همتی امروز در گفتگو با خبرنگاران با اعلام خبر آمادگی این هیئت برای استفاده رایگان دانش‌آموزان مدارس دولتی از استخر ایثار مجموعه ورزشی سردار جنگل رشت اظهار کرد: این امکان طی هماهنگی و مکاتبات صورت‌گرفته با مدیرکل ورزش و جوانان گیلان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه این کار در راستای فرهنگ‌سازی و استعدادیابی در عرصه ورزش‌های آبی که مورد توصیه مؤکد دین مبین اسلام است، صورت می‌گیرد، افزود: دانش‌آموزان ضمن استفاده رایگان از استخر شنا، زیر نظر مربیان کارآزموده و باسابقه ملی استعدادیابی و آموزش داده می‌شوند.

رئیس هیئت شنا گیلان با بیان اینکه دانش‌آموزان می‌توانند در طول ایام هفته از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰ ظهر از استخر سرپوشیده ایثار سردار جنگل رشت استفاده کنند، افزود: طی مکاتبه‌ای از مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان درخواست کردیم تا با اطلاع‌رسانی لازم با مدیرکل آموزش‌وپرورش، هیئت شنای استان را در اجرایی نمودن طرح استعدادیابی دانش‌آموزان یاری رسانند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد