تشکیل نخستین تعاونی رانندگان تاکسی آنلاین در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خزرنگار، همایش تحول فرهنگ حمل و نقل اینترنتی گیلان در رشت برگزار شد. فرشید اسماعیلزاده، مدیرعامل شرکت کیان پارس شمیم پارسیس و تاکسی اینترنتی “اِبسی” در این مراسم با اشاره به مزیتهای حملونقل اینترنتی اظهار کرد: ایجاد شبکه ارتباطاتی حملونقل مسافر در گیلان بهصورت منسجم، قانونی و هدفمند از نیازمندیهای
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خزرنگار، همایش تحول فرهنگ حمل و نقل اینترنتی گیلان در رشت برگزار شد.
فرشید اسماعیلزاده، مدیرعامل شرکت کیان پارس شمیم پارسیس و تاکسی اینترنتی “اِبسی” در این مراسم با اشاره به مزیتهای حملونقل اینترنتی اظهار کرد: ایجاد شبکه ارتباطاتی حملونقل مسافر در گیلان بهصورت منسجم، قانونی و هدفمند از نیازمندیهای اصلی گیلان بود که در آن باید هم مسافر و هم رانندگان بهرهمند شوند.
وی از تشکیل تعاونی رانندگان در سطح استان خبر داد و افزود: در راستای ایجاد شرکت حملونقل مسافر به صورت اینترنتی در استان گیلان با عنوان “اِبسی”، رانندگان این صنف دارای تعاونی خواهند شد و از مزیتهای آن بهرهمند میشوند.
وی با اشاره به مزیتهای حملونقل اینترنتی، گفت: این شرکت حملونقل اینترنتی در گیلان در تلاش است تا هزینه آمد و شد را در سطح شهر و روستا به حداقلترین قیمت برساند و رضایتمندی مسافران و رانندگان را افزایش دهد.
مدیرعامل شرکت تاکسی اینترنتی “اِبسی”، به شرایط خاص این شرکت حملونقل اینترنتی مسافر اشاره کرد و گفت: در این شرکت تعاونی علاوه بر اینکه رانندگان بیمه میشوند امکانات رفاهی ازجمله تشکیل صندوق تسهیلات دهی به رانندگان و خدمات درمانی و سایر خدماتدهی به آنها ارائه خواهد شد.
اسماعیلزاده با بیان اینکه این تعاونی علیرغم سایر شرکتهای حملونقل اینترنتی مدیریتش را به دست خود رانندگان داده و رانندگان از سهامداران آن محسوب میشوند خاطرنشان کرد: این شرکت حملونقل اینترنتی مسافر برای اولین بار بهصورت تعاونی در گیلان راهاندازی شده و رانندگان این شرکت علیرغم سایر شرکتها که ۱۸ درصد حق کمیسیون دریافت میکنند تنها به دریافت ۸ درصد کمیسیون از راننده رضایت داده است.
وی علاوه بر مزیت بخشی به رانندگان به مزیتها و ویژگیهای این شرکت حملونقل اینترنتی برای مسافران نیز اشاره کرد و گفت: در این شرکت علاوه بر اینکه رانندگان حق کمیسیون کمتری پرداخت میکنند کرایهای که از مسافرین دریافت میکند ۲۰ درصد ارزانتر از سایر شرکتهای همتراز است.
گفتنی است، توسعه الکترونیک و ایجاد بستر لازم برای رشد همهجانبه صنعت و خدمات در کشور موجب شده تا صنایع و خدماتی که درگذشته به مردم ارائه میشده از بستر فیزیکی و حقیقی به فضای مجازی سوق پیدا کند.
نداشتن امنیت شغلی و فقدان بیمه ازجمله ضعفهایی بود که شرکتهای حملونقل اینترنتی با آن روبهرو بودند اما شرکت تاکسی اینترنتی “اِبسی” که امروز بهصورت رسمی در گیلان کار خود را آغاز کرده علاوه بر مزیت بخشی برای مسافران ملزم شده تا رانندگان را بیمه کنند و خدمات رفاهی و امکانات اجتماعی به آنها ارائه دهد که از این منظر قابلتوجه است و ظرفیت اشتغال را در گیلان افزایش میدهد.
برچسب ها :تاکسی اینترنتی رشت ، خزرنگار
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0