تنویر افکار عمومی ، تلاشی مشارکت جویانه در مسیر مصرف بهینه برق

به گزارش خزرنگار ؛ سیداسماعیل میرغضنفری با حضور در شرکت توزیع نیروی برق رشت، ضمن دیدار با مدیران و کارکنان این مجموعه از تلاشهای آنان برای پایداری شبکه تقدیر کرد. در جریان این بازدید فرماندار رشت به گرمای بیسابقه روزهای اخیر و افزایش مصرف برق اشاره و اظهار کرد: در شرایطی که خاموشیها بیشتر ناشی
به گزارش خزرنگار ؛ سیداسماعیل میرغضنفری با حضور در شرکت توزیع نیروی برق رشت، ضمن دیدار با مدیران و کارکنان این مجموعه از تلاشهای آنان برای پایداری شبکه تقدیر کرد.
در جریان این بازدید فرماندار رشت به گرمای بیسابقه روزهای اخیر و افزایش مصرف برق اشاره و اظهار کرد: در شرایطی که خاموشیها بیشتر ناشی از تصمیمات نظام توزیع ملی و محدودیتهای فنی زیرساختی است، اطلاعرسانی دقیق و بهموقع ؛ مهمترین راهکار برای مدیریت بحران و حفظ اعتماد عمومی تلقی می شود.
وی با تأکید بر ضرورت پاسخگویی مؤثر به تماسهای مردمی، افزود: دستگاههای خدماتی از جمله شرکت برق باید با آمادگی کامل به تماسها و نیازهای فوری مردم پاسخ دهند.
فرماندار رشت از تلاشهای شبانهروزی نیروهای عملیاتی برق تقدیر کرد و گفت: تداوم خدمترسانی در شرایط دشوار گرما، بیانگر تعهد و تلاش ارزشمند این عزیزان است و باید با پشتیبانی مدیریتی، فنی و رسانهای از آنها حمایت شود.
میرغضنفری بر لزوم شناسایی و برخورد قاطع با برق کشیهای غیرمجاز تأکید کرد و آن را یکی از عوامل فشار بر شبکه و ایجاد نارضایتی عمومی دانست و با اشاره به شرایط کلی کشور در حوزه تامین برق افزود: اکنون کشور در یکی از دورههای پرتلاطم تأمین انرژی قرار دارد و همافزایی بین دستگاههای اجرایی، اطلاعرسانی هوشمندانه، صرفهجویی عمومی و برخورد با تخلفات میتواند از تشدید بحران جلوگیری کند.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد با اجرای برنامههای فنی، ارتقای تجهیزات و رعایت الگوهای مصرف توسط شهروندان، تابستان جاری با کمترین میزان نارضایتی و خاموشی پشت سر گذاشته شود.
برچسب ها :فرمانداری رشت ، مصرف بهینه برق
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0