بیژن بیرنگ: برای فیلم هایی که ساخته ام معذرت می خواهم

بیژن بیرنگ، کارگردان سریالهای «همسران» و «خانه سبز» از اینکه در فیلم هایش امید واهی به مردم داده است، عذرخواهی کرد. به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، در ادامه ویدئوی صحبت های این کارگردان مطرح را مشاهده می کنید:
بیژن بیرنگ، کارگردان سریالهای «همسران» و «خانه سبز» از اینکه در فیلم هایش امید واهی به مردم داده است، عذرخواهی کرد.
به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، در ادامه ویدئوی صحبت های این کارگردان مطرح را مشاهده می کنید:
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0