تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آگوست 2022 - 14:58
کد خبر : 26338

۲۷ پروژه حوزه سلامت گیلان وارد مدار خدمت شد

۲۷ پروژه حوزه سلامت گیلان وارد مدار خدمت شد

۲۷ پروژه حوزه سلامت گیلان امروز دوشنبه در ششمین روز از هفته دولت با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در استان گیلان به بهره‌برداری رسید. به گزارش خزرنگار ، در مراسم افتتاح این پروژه ها که به صورت ویدئوکنفرانس در مرکز آموزشی، درمانی ١٧ شهریور رشت انجام شد، اسدالله عباسی استاندار

۲۷ پروژه حوزه سلامت گیلان امروز دوشنبه در ششمین روز از هفته دولت با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در استان گیلان به بهره‌برداری رسید.

۲۷ پروژه حوزه سلامت گیلان وارد مدار خدمت شد

به گزارش خزرنگار ، در مراسم افتتاح این پروژه ها که به صورت ویدئوکنفرانس در مرکز آموزشی، درمانی ١٧ شهریور رشت انجام شد، اسدالله عباسی استاندار گیلان، دکتر ارسلان سالاری رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان حضور داشتند.

این پروژه‌ها شامل؛ فاز دوم بیمارستان ۱۷ شهریور رشت، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شهدای سلامت رشت، کلینیک شهرستان‌های لنگرود و آستانه اشرفیه، سه پروژه در مرکز آموزشی، درمانی پورسینا ” ایجاد بخش آنژیو محیطی – توسعه اتاق‌های عمل و ایجاد بخش تصویربرداری‌ MRI و سی تی اسکن” و بخش NICU بیمارستان الزهرا (س) است.

افتتاح مرکز تحقیقات، رادیولوژی و محوطه‌سازی بیمارستان حشمت، مرکز جامع آزمون سایت لاکان، چهار واحد مسکن متخصصان شهرستان ماسال، مرکز جامع سلامت شهری رشتیان رشت، پنج مرکز جامع سلامت در شهرستان‌های رشت، تالش، آستارا، ماسال و صومعه‌سرا، ۶ خانه بهداشت در روستاهای رضوانشهر، فومن  و چهار پایگاه اورژانس ۱۱۵ در لولمان و توحید رشت، پاشاکی لاهیجان و بره سر رودبار از دیگر پروژه‌ها است.

برای افتتاح این پروژه ها شامل “ساخت و تجهیز ” در مجموع ۷۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.