×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

دبیر ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان گیلان از برگزاری نخستین دوره جایزه ملی جوانی جمعیت با محوریت رشد ازدواج و فرزندآوری در هفت حوزه‌ خبر داد.

به گزارش خزرنگار ؛ زهرا یعقوب نژاد در تشریح این خبر اظهار کرد: براساس ماده ۱۹ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت،ستاد ملی جمعیت مکلف به برگزاری سالانه این رویداد با هدف تشویق، معرفی، فرهنگ‌سازی ،پایش و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های متولی قانون جمعیت و فعالیت‌های صورت گرفته در راستای جوانی جمعیت است.

وی با بیان اینکه رویداد مذکور ۳۰ اردیبهشت همزمان با روز ملی جمعیت برپا می شود ، افزود: محورهای این رویداد در هفت حوزه‌ شامل خانواده ، رسانه ، سازمان‌های مردم‌نهاد ، دستگاه‌های اجرایی ، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان تعیین شده است.

مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گیلان تصریح کرد: واجدان شرایط گیلانی می‌توانند جهت شرکت در این رویداد، کاربرگ شاخص‌های حوزه مربوطه را با ارسال پیام به شماره ۰۹۰۳۸۳۲۴۹۲۸ دریافت و پس از تکمیل تا ۱۰ اردیبهشت به شماره ذکرشده و یا نشانی اینترنتی jameyat.gil1402@gmail.com ارسال نمایند.

وی با تاکید بر اینکه درخواست‌های فاقد کاربرگ و مستندات از فرایند داوری خارج می‌شود، یادآور شد: مراسم تجلیل از برگزیدگان ملی در روز ملی جمعیت و با حضور ریاست محترم جمهوری برگزار می شود.

کمیسیون جوانی جمعیت مجلس، قانون حمایت از خانواده وجوانی جمعیت را در مهرماه سال ۱۴۰۰ تصویب و بعد از بررسی در آبانماه همین سال مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت وجهت اجرا به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ گردید. 

ماده ۱۹ قانون جوانی جمعیت، ستاد ملی جوانی جمعیت را مکلف کرده‌ تا با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به منظور تببین فعالیت های صورت گرفته در راستای جمعیت ، ” رویداد سالانه جایزه ملی جوانی جمعیت” را برگزار کند تا طبق شاخص ها و محورهای این رویداد ، آثار مطلوب شناسایی شده و پس از بررسی در کمیته های داوری استانی و ملی به آثار برگزیده “جایزه ملی جوانی جمعیت” اهدا گردد.

تهیه و تنظیم: حدیثه فلاح کریمی

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد