×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

فرمانده انتظامی گیلان از کشف بیش از ۵۸ میلیارد و ۳۸۵ میلیون ریال کالای قاچاق در اجرای طرح پنج روزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این استان خبر داد.

به گزارش خزرنگار و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی در تشریح این خبر اظهار کرد: فعالیت های اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه طرح سـراسـری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، شناسایی و دستگیری قاچاقچیان به مدت پنج روز توسط پلیس امنیت اقتصادی در سطح استان اجرا شد، افزود: در این راستا با انجام تحقیقات و اقدامات فنی، ۵۹۷ هزار و ۹۷۱ عدد مواد محترقه و ۸۶ هزار و ۴۶۶ قلم لوازم یدکی کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۵۷هزار و ۴۱۶ عدد دارو، ۲ هزار و ۹۲۸ قوطی نوشیدنی انرژی زا، ۲ هزار و ۱۱۳عدد لوازم دخانی، ۱۹هزار و ۳۲۵ قلم لوازم تحریر، ۱۶ تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب جنگلی، پنج تن شن و ماسه، هزار و ۶۳۰ لیتر فرآورده‌های نفت و گاز، ۲۰۰کیلو گرم گوشت سفید، ۲۸ عدد کفش، ۱۸ حلقه لاستیک، هفت دستگاه فلزیاب، هفت دستگاه لوازم خانگی و سه دستگاه لوازم صوتی تصویری قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به این که کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۵۸ میلیارد و ۳۸۵ میلیون ریال برآورد کردند از توقیف ۳۱ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق خبر داد و بیان کرد: در این رابطه ۱۶۶ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد