راه اندازی مجدد آب نمای بوستان ملت برای جلوگیری از خسارت چند میلیاردی
رئیس کیسیون عمران شورای شهر رشت با تاکید بر اینکه اگر ایراداتی پیرامون فعالیت آب نمای بوستان ملت مطرح است باید برطرف شود، گفت: بیش از چند میلیارد تومان از پول مردم به منظور راه اندازی این آب نما هزینه شده اما در شرایط فعلی بلا استفاده رها شده است. به گزارش پایگاه خبری خزرنگار،






