از ابتدای سال ۲۹ درصد از سفره بازنشستگان قیچی شد/ هنوز متناسبسازی فروردین را نگرفتهایم که میگویند حقوقتان تورم زاست!
رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران میگوید: اگر متناسبسازی موجب تورم است و نمایندگان به آن معترض هستند وقتی کرور کرور پول چاپ میکردند و تورم ۴۱ درصدی به مردم تحمیل مینمودند این نمایندگان کجا بودند، چرا آن زمان اعتراض نکردند؟ به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، هجمه به معاش بازنشستگان در روزهای اخیر شدت گرفته است.






