نماینده ولیفقیه در مازندران استعفا کرد
نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری، به دلیل بیماری از سمتش استعفا داد. به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، آیت الله شیخ نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری، در خطبههای نماز جمعه این هفته مرکز استان، با اشاره به بیماری خود از مسئولیتش استعفا داد. متن






