بازی در فیلم های ضدمردمی را نمی‌پذیرم/ مرا با حاتمی کیا کاری نیست

بازی در فیلم های ضدمردمی را نمی‌پذیرم/ مرا با حاتمی کیا کاری نیست

حامد بهداد: برای همه احترام قائلم اما با ده‌نمکی کار نمی‌کنم. آن‌چه می‌گویم درباره ایشان نیست ولی اساسا بازی در فیلم ضدمردمی را نمی‌پذیرم یا بهتر بگویم بازی در فیلمی که ضدحقیقت است را نمی‌پذیرم. به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، حامد بهداد، بازیگر و خواننده شناخته شده در گفت‌وگو با مجله اندیشه پویا، درباره چهره‌هایی