نمایشگاه رسانه‌های ایران اواخر بهمن برگزار می‌شود

نمایشگاه رسانه‌های ایران اواخر بهمن برگزار می‌شود

معاون امور رسانه و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نمایشگاه رسانه‌های ایران اواخر بهمن‌ماه برگزار می‌شود. به گزارش خزرنگار و به نقل از خبرگزاری تسنیم، فرشاد مهدی‌پور در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بنا به وعده‌ای که دادیم پس از سال‌ها جشنواره مطبوعات را برگزار کردیم و حالا تصمیم داریم پس