تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 دسامبر 2023 - 12:51
کد خبر : 28793

نمایشگاه رسانه‌های ایران اواخر بهمن برگزار می‌شود

نمایشگاه رسانه‌های ایران اواخر بهمن برگزار می‌شود

معاون امور رسانه و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نمایشگاه رسانه‌های ایران اواخر بهمن‌ماه برگزار می‌شود. به گزارش خزرنگار و به نقل از خبرگزاری تسنیم، فرشاد مهدی‌پور در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بنا به وعده‌ای که دادیم پس از سال‌ها جشنواره مطبوعات را برگزار کردیم و حالا تصمیم داریم پس

معاون امور رسانه و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نمایشگاه رسانه‌های ایران اواخر بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خزرنگار و به نقل از خبرگزاری تسنیم، فرشاد مهدی‌پور در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بنا به وعده‌ای که دادیم پس از سال‌ها جشنواره مطبوعات را برگزار کردیم و حالا تصمیم داریم پس از ۷ سال نمایشگاه مطبوعات را برگزار کنیم.

وی افزود: تصمیم داریم این نمایشگاه نیمه دوم بهمن برگزار شود و مکان برگزاری آن هم به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برگزاری این نمایشگاه در دولت گذشته متوقف شد و ۷ سال خبری از نمایشگاه مطبوعات نبود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.