نمایشگاه رسانههای ایران اواخر بهمن برگزار میشود

معاون امور رسانه و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نمایشگاه رسانههای ایران اواخر بهمنماه برگزار میشود. به گزارش خزرنگار و به نقل از خبرگزاری تسنیم، فرشاد مهدیپور در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بنا به وعدهای که دادیم پس از سالها جشنواره مطبوعات را برگزار کردیم و حالا تصمیم داریم پس
معاون امور رسانه و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نمایشگاه رسانههای ایران اواخر بهمنماه برگزار میشود.
به گزارش خزرنگار و به نقل از خبرگزاری تسنیم، فرشاد مهدیپور در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بنا به وعدهای که دادیم پس از سالها جشنواره مطبوعات را برگزار کردیم و حالا تصمیم داریم پس از ۷ سال نمایشگاه مطبوعات را برگزار کنیم.
وی افزود: تصمیم داریم این نمایشگاه نیمه دوم بهمن برگزار شود و مکان برگزاری آن هم بهزودی اطلاعرسانی خواهد شد.
برگزاری این نمایشگاه در دولت گذشته متوقف شد و ۷ سال خبری از نمایشگاه مطبوعات نبود.
برچسب ها :امور رسانه و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، جشنواره مطبوعات ، نمایشگاه رسانههای ایران
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0