اولین جشنواره فصلی رسانه ای در گیلان برگزار می شود
مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان از برگزاری اولین جشنواره فصلی ویژه اصحاب رسانه استان خبر داد. به گزارش خزرنگار ؛ میلاد ابراهیمی با بیان اینکه به منظور هدایت تولید محتوا، جشنواره رسانه ای هر ۳ ماه یک بار توسط خانه مطبوعات برگزار می شود، اظهار کرد: نقش آفرینی جامعه خبری در توسعه استان و معرفی فرصت


