پرستار گیلانی به سه بیمار زندگی دوباره بخشید
مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: هشتمین اهدای عضو سال جاری گیلان به نام پرستار جوان از شهرستان فومن ثبت شد.
مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: هشتمین اهدای عضو سال جاری گیلان به نام پرستار جوان از شهرستان فومن ثبت شد.
مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان گفت: پنجمین اهدای عضو سال جاری در استان به سه بیمار نیازمند به پیوند عضو زندگی دوباره بخشید. به گزارش خزرنگار ؛ دکتر سیامک ریماز در تشریح این خبر اظهار کرد: این اهدای عضو به نام سیاوش بشردوست ۴۹ ساله اهل
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در شورای اداری استان: برای پاسخگویی به نیاز جمعیت بومی و گردشگران، نیازمند بیمارستان ۸۰۰ تختخوابی جدید در مرکز استان هستیم. به گزارش خزرنگار ؛ دکتر محمدتقی آشوبی در جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیسجمهور برگزار شد، با ارائه گزارشی از وضعیت پروژههای درمانی استان، از کمبود تخت
با ورود نخستین دستگاه پت اسکن به استان گیلان، نظام سلامت این منطقه گام بلندی بهسوی تشخیص سریع، دقیق و درمان هدفمند بیماریها بهویژه سرطان برداشت.
زندهیاد جانبخش محمد عبداللهی با اهدای عضو ، به سه بیمار عمر دوباره بخشید.
در راستای تامین نیروی انسانی موردنیاز ، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان، ۱۳۶ بهورز را به صورت پیمانی پس از آزمون، مصاحبه و گزینش جذب می کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از پرستار سانحه دیده شاغل در بیمارستان شهید دکتر بهشتی آستارا عیادت کرد. به گزارش خزرنگار ؛ دکتر محمدتقی آشوبی به عیادت پرستار شاغل در بیمارستان شهید دکتر بهشتی آستارا رفت که در مسیر حرکت از شهرستان تالش به آستارا دچار سانحه رانندگی شد. این پرستار فداکار که در حال
برای نخستینبار مرکز آموزشی درمانی امیرالمؤمنین (ع) رشت به دستگاه عکسبرداری شبکیه چشم نوزادان مجهز شد تا سلامت بینایی نوزادان در گیلان با غربالگری و تشخیص بهموقع، محقق شود. به گزارش خزرنگار ؛ دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز از تجهیز مرکز آموزشی درمانی امیرالمؤمنین علیهالسلام رشت به نخستین دستگاه عکسبرداری شبکیه