صدور کارت بازرگانی به استانها سپرده شد
وزیر صنعت، معدن و تجارت طی ابلاغیه ای فرایندهای مرتبط با کارت بازرگانی را به سازمانهای صمت استانی تفویض کرد. به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، محمد شریعتمداری در این نامه صدور کارت های بازرگانی مرتبط با سرمایه گذاری های خارجی، عملیات احیا و لغو ابطال کارت های بازرگانی و عملیات تعلیق و ابطال کارتهای بازرگانی




