4+1 به دنبال «ساز و کار ویژه» برای تسهیل پرداخت‌ها به ایران/ تعهد اعضای برجام به پیگیری اقدامات موثر برای تداوم صادرات نفت ایران

4+1 به دنبال «ساز و کار ویژه» برای تسهیل پرداخت‌ها به ایران/ تعهد اعضای برجام به پیگیری اقدامات موثر برای تداوم صادرات نفت ایران

وزرای خارجه ایران و اعضای باقیمانده برجام برای دومین بار پس از خروج آمریکا از این توافق در مقر سازمان ملل در نیویورک تشکیل جلسه دادند و  در بیانیه ای مشترک بار دیگر بر لزوم حفظ برجام و منافع ایران تاکید کردند. به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، متن کامل بیانیه پایانی نشست وزرای خارجه ایران