نعمت گاز به دو روستای کوهستانی شفت رسید
پروژه گازرسانی به ۲ روستا از خوشه امامزاده ابراهیم شهرستان شفت با حضور نماینده مردم شفت و فرماندار این شهرستان، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان و جمعی از مسئولین شهرستانی به بهرهبرداری رسید. به گزارش خزرنگار ؛ مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در آیین بهرهبرداری از پروژه گازرسانی به دو روستای بابارکاب و طالقان شهرستان