نماینده لنگرود: گیلان قتلگاه شده است

نماینده لنگرود: گیلان قتلگاه شده است

نماینده مردم لنگرود در پیامی توئیتری خطاب به استاندار با بیان اینکه گیلان تبدیل به قتلگاه شده است، بر ضرورت ممانعت از ورود مسافران تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، در زیر متن توئیت پرویز محمدنژاد که در صفحه اینستاگرام این نماینده نیز بازنشر شده است را می بینید: