خانه شبانهروزی کودکان و نوجوانان “گل بانو” افتتاح شد
خانه شبانهروزی کودکان و نوجوانان «گل بانو» با حضور دبیر قرارگاه محرومیتزدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرپرست بهزیستی گیلان و سایر مسئولان در شهر رشت افتتاح شد. به گزارش خزرنگار ؛ خانه شبانهروزی کودکان و نوجوانان «گل بانو» با حضور دبیر قرارگاه محرومیتزدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرپرست بهزیستی گیلان و سایر مسئولان در شهر