تاریخ انتشار : شنبه 16 می 2020 - 16:35
کد خبر : 20795

دوره هاي آموزشي براي كارگزاران روابط عمومي ها برگزار مي شود

دوره هاي آموزشي براي كارگزاران روابط عمومي ها برگزار مي شود

مدير روابط عمومي استانداري گيلان از برگزاري دوره هاي آموزش كاربردي براي كارگزاران روابط عمومي ها در راستاي توان افزايي آنان خبر داد. به گزارش خزرنگار ،اميرحسين كبيري در ديدار كاركنان حوزه روابط عمومي استانداري با نماينده عالي دولت در گيلان كه به مناسبت روز روابط عمومي و ارتباطات برگزار شد؛ شعار امسال هفته روابط عمومي

مدير روابط عمومي استانداري گيلان از برگزاري دوره هاي آموزش كاربردي براي كارگزاران روابط عمومي ها در راستاي توان افزايي آنان خبر داد.

به گزارش خزرنگار ،اميرحسين كبيري در ديدار كاركنان حوزه روابط عمومي استانداري با نماينده عالي دولت در گيلان كه به مناسبت روز روابط عمومي و ارتباطات برگزار شد؛ شعار امسال هفته روابط عمومي را روابط عمومي هوشمند، انسان سالم، جامعه سالم ذكر و اضافه كرد: عناوين تعيين شده براي روزهاي اين هفته نيز روابط عمومي و علم، فضاي مجازي، سواد رسانه اي، مسئوليت اجتماعي، مديريت بحران، سلامت و جهش توليد است.

وي هفته روابط عمومي را بهترين فرصت براي تعميق ارتباطات و اعتمادسازي خواند و ادامه داد: در همان روزهاي نخست شيوع كرونا؛ اهميت ارتباطات سازنده، روابط عمومي، آگاهي بخشي به مردم و اطلاع رساني صحيح بيش از پيش مشخص شد.

كبيري افزود: به منظور آگاه سازي عمومي از اين بيماري؛ توليد فرآورده هاي متنوع رسانه اي و انتشار وسيع آنها در رسانه ها در دستور كار قرار گرفت.

وي تقويت و تحكيم ارتباطات سازنده و هدفمند با رسانه ها را از جمله راهبردهايي عنوان كرد كه بايد در اولويت اقدامات روابط عمومي ها باشد.

مدير روابط عمومي استانداري گيلان همچنين احياء شوراي هماهنگي روابط عمومي ها در استان و نيز برگزاري دوره هاي آموزش كاربردي براي كارگزاران روابط عمومي ها را از ديگر مواردي عنوان كرد كه طي سال جاري دنبال مي شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.