توافق ایران و آژانس انرژی اتمی تمدید شد

سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمانهای بینالمللی در وین گفت: تصمیم ایران برای ادامه ضبط دادهها حداکثر به مدت یک ماه دیگر به اطلاع آژانس رسید. به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، کاظم غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمانهای بینالمللی در وین گفت: تصمیم ایران برای ادامه ضبط داده های دوربین ها
سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمانهای بینالمللی در وین گفت: تصمیم ایران برای ادامه ضبط دادهها حداکثر به مدت یک ماه دیگر به اطلاع آژانس رسید.

به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، کاظم غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمانهای بینالمللی در وین گفت: تصمیم ایران برای ادامه ضبط داده های دوربین ها حداکثر تا یکماه دیگر، امروز از سوی سازمان انرژی اتمی به اطلاع مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی رسید.
غریب آبادی افزود: داده های سه ماه گذشته همچنان در اختیار سازمان انرژی است و به آژانس منتقل نمی شود. داده های یک ماه پیش روی نیز صرفا نزد ایران خواهد ماند. در رابطه با حذف یا انتقال داده ها، همان شرایط تفاهم مشترک سه ماهه همچنان حاکم خواهد بود.
نماینده دائم کشورمان به کشورهای طرف مذاکره توصیه کرد تا از این فرصت که بر اساس حسن نیت ایران فراهم شده است، در جهت لغو کامل تحریم ها به گونه ای عملی و قابل راستی آزمایی استفاده کنند.
ریق فرصت لازم برای پیشرفت و به نتیجه رسیدن مذاکرات فراهم شود.»/ ایسنا
برچسب ها :آژانس بینالمللی انرژی اتمی ، پایگاه خبری خزرنگار
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0