نمایندگان خواستار رای گیری مخفی برای وزرا شدند

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان با امضای نامهای خطاب به هیئت رئیسه خواستار رأی گیری برای رأی اعتماد به وزرا به صورت مخفی و با ورقه شدند. به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، محسن زنگنه اعلام کرد: نمایندگان با امضای نامهای خطاب به هیئت رئیسه خواستار رأی گیری برای رأی اعتماد
نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان با امضای نامهای خطاب به هیئت رئیسه خواستار رأی گیری برای رأی اعتماد به وزرا به صورت مخفی و با ورقه شدند.

به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، محسن زنگنه اعلام کرد: نمایندگان با امضای نامهای خطاب به هیئت رئیسه خواستار رأی گیری برای رأی اعتماد به وزرا به صورت مخفی و با ورقه شدند.
وی افزود: طبق ماده ۱۲۲ آیین نامه، رأی گیری برای وزرای پیشنهادی باید با ورقه انجام شود، اما به دلیل شیوع بیماری کرونا احتمال دارد که رأی گیری برای رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی به صورت الکترونیکی انجام شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: در آیین نامه داخلی تأکید شده است در موارد مربوط به انتخاب وزرا باید رأی گیری با ورقه و به صورت مخفی باشد، چون تعارض منافع موجب می شود که نمایندگان برخلاف تمایل اصلی خود رأی بدهند.
زنگنه گفت: هیئت رئیسه مجلس اعلام کرده است در جلسهای این موضوع را بررسی و اعلام نظر خواهد کرد.
گفتنی است، محسن زنگنه در ابتدای جلسه بررسی رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی اقدام به جمع آوری امضا از نمایندگان کرد./ دیدهبان ایران
برچسب ها :دولت سیزدهم ، رای اعتماد به وزرا ، مجلس ، پایگاه خبری خزرنگار
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0