انصاری فرد درگذشت

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت. به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، عباس انصاری فرد که در چند دوره سابقه مدیریت در باشگاه پرسپولیس را دارد امروز چهارشنبه به دلیل ابتلا به کرونا در سن ۶۵ سالگی درگذشت. انصاری فرد سه دوره به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس فعالیت کرد و از چند
مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت.

به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، عباس انصاری فرد که در چند دوره سابقه مدیریت در باشگاه پرسپولیس را دارد امروز چهارشنبه به دلیل ابتلا به کرونا در سن ۶۵ سالگی درگذشت.
انصاری فرد سه دوره به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس فعالیت کرد و از چند روز پیش به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد و صبح امروز به دیار باقی شتافت.
مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس درگذشت
وی برادر محمدحسن انصاری فرد بازیکن پیشین تیم ملی و تیم پرسپولیس و محمدحسین انصاری فرد مدیرمسئول سابق روزنامه پیروزی است./ مهر
برچسب ها :عباس انصاری فرد ، مدیرعامل پرسپولیس ، پایگاه خبری خزرنگار ، کرونا
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0