برگزاری کلاسهای حضوری دانشگاهها از ترم بهمن

بخشنامه حضوری شدن آموزش در همه مقاطع تحصیلی نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به دانشگاههای وزارت علوم ابلاغ شد. به گزارش خزرنگار ؛ علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم در بخشنامهای به رؤسای شورای استانی آموزش عالی کشور حضوری شدن نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را اعلام کرد. مصوبه حضوری شدن دانشگاهها به این شرح است:
بخشنامه حضوری شدن آموزش در همه مقاطع تحصیلی نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به دانشگاههای وزارت علوم ابلاغ شد.
به گزارش خزرنگار ؛ علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم در بخشنامهای به رؤسای شورای استانی آموزش عالی کشور حضوری شدن نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را اعلام کرد.
مصوبه حضوری شدن دانشگاهها به این شرح است: همه کلاسهای آموزشی دانشجویان در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی در تمام مقاطع تحصیلی نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بهصورت حضوری برگزار شود.
تبصره یک: بر اساس شرایط هر دانشگاه، مؤسسه آموزش عالی به ترتیب و در صورت لزوم، ۱) آموزش حضوری دانشجویان تحصیلات تکمیلی ۲) آموزش دروس عملی برنامههای درسی ۳) آموزش حضوری دانشجویان کارشناسی، کاردانی بهصورت کاملاً حضوری در اولویت باشد.
تبصره دو: هماهنگی با مراجع استانی بهویژه استانداری و تصمیمگیری بر اساس آخرین تصمیمات مراجع ذیصلاح.
تبصره سه: استفاده تمام دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی استان از ظرفیت آموزش الکترونیکی و ترکیب متناسب آن با آموزش حضوری.
تبصره چهار: رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی بهمنظور حفظ سلامت دانشجویان و دانشگاهیان.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0