تاریخ انتشار : یکشنبه 16 ژانویه 2022 - 10:20
کد خبر : 25012

شهرداری فومن با آمادگی به استقبال بارش برف می‌رود

شهرداری فومن با آمادگی به استقبال بارش برف می‌رود

شهردار فومن از آمادگی کامل برای استقبال از بارش برف در این شهرستان خبر داد و بر لزومبسیج همه امکانات تاکید کرد.   به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، کاظم قربانی در جلسه ستاد بحران شهرداری فومن گفت: در صورت بارش برف مطابق دستورالعمل عملیات زمستانی پاک سازی مسیرها براساس اولویت های تعیین شده صورت خواهد

شهردار فومن از آمادگی کامل برای استقبال از بارش برف در این شهرستان خبر داد و بر لزومبسیج همه امکانات تاکید کرد.

 


به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، کاظم قربانی در جلسه ستاد بحران شهرداری فومن گفت: در صورت بارش برف مطابق دستورالعمل عملیات زمستانی پاک سازی مسیرها براساس اولویت های تعیین شده صورت خواهد پذیرفت.

وی  افزود : باتوجه به اینکه مجموعه شهرداری باید با آمادگی کامل به استقبال بارش برف برود ، طبق دستورالعمل عملیات زمستانی کلیه وظایف واحدها و اعضای ستاد مدیریت بحران را در جلسه ستاد بحران مشخص نمود و همچنین برنامه ریزی لازم در خصوص تامین امکانات و تجهیز لوازم مورد نیاز را در دستور کار قرار داد.

قربانی در این جلسه با اشاره به احتمال بارش برف گفت : باید تلاش نماییم که مشکلات ناشی از بارش برف به حداقل میزان خود برسد.

شهردار فومن تصریح نمود : شهرداری فومن باید تمام امکانات خود را برای عملیات برف روبی بسیج نماید و ماشین آلات ستاد مدیریت بحران نیز آماده خدمات رسانی باشد.

قربانی بر مدیریت هر چه بهتر در ماشین آلات شهرداری و استفاده بهینه از آنان اشاره نمود و همچنین بر لزوم نظارت ویژه مسئولین مورد نظر تاکید نمود.

وی از شهروندان خواست در صورت بارش شدید برف از تردد غیر ضروری و پارک ماشین در مسیر اصلی خودداری نموده تا عملیات برف روبی به سهولت صورت پذیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.