مدیر جدید مخابرات منطقه گیلان منصوب شد

در احکامی جداگانه از سوی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، جانشینان جدید برای مدیریت چهار مناطق مخابراتی ایران منصوب شدند. به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، حسنی مریان به عنوان مدیر جدید مخابرات منطقه گیلان منصوب و از تلاشهای علیرضا پارسا در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی شد. همچنین علی نوروزی به عنوان جانشین مدیر مخابرات منطقه
در احکامی جداگانه از سوی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، جانشینان جدید برای مدیریت چهار مناطق مخابراتی ایران منصوب شدند.

به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، حسنی مریان به عنوان مدیر جدید مخابرات منطقه گیلان منصوب و از تلاشهای علیرضا پارسا در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی شد.
همچنین علی نوروزی به عنوان جانشین مدیر مخابرات منطقه مازندران، یدالله حسنی مریان به عنوان جانشین مخابرات منطقه گیلان، سیاوش شهبازی به عنوان جانشین مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی و حبیب الله شبستانی به عنوان جانشین مدیر مخابرات منطقه زنجان منصوب شدند.
علیرضا پارسایی از مردادماه سال ۹۸ سکان هدایت شرکت مخابرات منطقه گیلان به به دست گرفته بود.
برچسب ها :مخابرات گیلان ، پایگاه خبری خزرنگار
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0