تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 آگوست 2023 - 22:26
کد خبر : 28006

افتتاح هشتمین مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی در شهرستان لنگرود

افتتاح هشتمین مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی در شهرستان لنگرود

به مناسبت هفته دولت، هشتمین مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی در شهرستان لنگرود با حضور مسئولان به بهره برداری رسید. به گزارش خزرنگار؛ مراسم افتتاح مرکز مثبت زندگی در شهرستان لنگرود با حضور دکتر محمد نژاد نماینده شهرستان لنگرود؛ دکتر جلالی فرماندار و مریم منوچهری رئیس واحد فناوری اطلاعات ،ارتباطات و تحول اداری بهزیستی گیلان،

به مناسبت هفته دولت، هشتمین مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی در شهرستان لنگرود با حضور مسئولان به بهره برداری رسید.

به گزارش خزرنگار؛ مراسم افتتاح مرکز مثبت زندگی در شهرستان لنگرود با حضور دکتر محمد نژاد نماینده شهرستان لنگرود؛ دکتر جلالی فرماندار و مریم منوچهری رئیس واحد فناوری اطلاعات ،ارتباطات و تحول اداری بهزیستی گیلان، مهری طاهری رئیس بهزیستی شهرستان لنگرود و سایر کارشناسان بهزیستی در شهرستان لنگرود برگزار شد.

لازم به ذکر است این مرکز هشتمین مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی در شهرستان لنگرود می باشد که در جهت خدمات رسانی هر چه بهتر به گروه های هدف سازمان بهزیستی راه اندازی  شده است .

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.