طلایی شدن دختر گیلانی در رقابتهای کاراته آسیا

پارمیس علیپور مدال طلای مسابقات کاراته نوجوانان آسیا را بر گردن آویخت. به گزارش خزرنگار ؛ در بیست و دومین دوره پیکارهای کاراته ردههای سنی آسیا در مانیل فیلیپین، پارمیس علیپور ورزشکار گیلانی وزن منهای ۴۷ تیم ملی نوجوانان کشورمان با نتیجه ۸ بر صفر نورینیسا دایخان از قزاقستان را شکست داد و نخستین نشان
پارمیس علیپور مدال طلای مسابقات کاراته نوجوانان آسیا را بر گردن آویخت.
به گزارش خزرنگار ؛ در بیست و دومین دوره پیکارهای کاراته ردههای سنی آسیا در مانیل فیلیپین، پارمیس علیپور ورزشکار گیلانی وزن منهای ۴۷ تیم ملی نوجوانان کشورمان با نتیجه ۸ بر صفر نورینیسا دایخان از قزاقستان را شکست داد و نخستین نشان طلای تیم ایران را در این رقابتها به ارمغان آورد.
علیپور در مبارزات امروز ابتدا ۴ بر صفر رینزی اودا از ژاپن را شکست داد، سپس با همین نتیجه چک لی از ماکائو را از پیش رو برداشت و راهی نیمه نهایی شد.
وی در مسابقه نیمه نهایی یک بر صفر اوهان لو از ویتنام را مغلوب کرد و فینالیست شد.
برچسب ها :مسابقات کاراته نوجوانان آسیا ، پارمیس علیپور
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0