تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اکتبر 2024 - 11:32
کد خبر : 30100

شهروندنگار

شهروندنگار
شماری از پیام های دریافتی مردم برای پیگیری از مسئولان را بخوانید:

پیام از ۰۹۱۱۵۲۱۴—

سلام. از دانشجوهای دانشگاه پیم نور رشت هستم ، متاسفانه وضعیت غذای سلف به بدترین وضع موجوده و کسی رسیدگی نمی کنه

حق دانشجو این کیفیت غذا و سالن غذاخوری نیست

 

پیام از ۰۹۱۱۲۳۸۵—

سلام. در محله ساغریسازان جمع آوری زباله فقط در شب هست ، در حالیکه مغازه دارها زباله رو طی روز بیرون میذارن و ما ساکنین تا آخرکه ماشین زباله بیاد صحنه زشتی رو تحمل می کنیم. یا شهرداری سطل برای جمع کردن زباله بذاره یا طی روز هم اقدام به جمع آوری زباله کنه

 

پیام از ۰۹۳۹۶۲۴۴—

وضعیت کلینیک صابرین خیلی بده ، روکش تخت تزریقات پاره شده و معلومه ماه ها عوض نشده داروها گرون و تاریخ رو به آخره و حتی بوفه اونجا هم همه چی چندبرابر قیمت فروخته میشه.

 

پیام از ۰۹۱۱۸۳۲۴—

سلام.لطفا در خصوص نظافت مهد کودک ها گزارشی تهیه کنید. انگار این حوزه از چشم همه دور شده و نظافت و رسیدگی در پایین ترین سطحه. مهد کودک … در رشتیان رو باید ببینید چه وضعی داره

 

شهروندان در صورت تمایل به بیان دغدغه های خود می توانند در پیام رسان ایتا به کاربری @khazarnegar پیام ارسال کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.