دعوت مدیر عامل شهرکهای صنعتی گیلان به پویش۲ درجه کمتر

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان از آحاد جامعه برای پیوستن به پویش ۲ درجه کمتر دعوت کرد. به گزارش خزرنگار ؛ مهدی محبوبی حسن کیاده رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان، از همه احاد مردم استان دعوت نمود تا با پیوستن به پویش ملی دو درجه کمتر در مدیریت ناترازی
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان از آحاد جامعه برای پیوستن به پویش ۲ درجه کمتر دعوت کرد.
به گزارش خزرنگار ؛ مهدی محبوبی حسن کیاده رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان، از همه احاد مردم استان دعوت نمود تا با پیوستن به پویش ملی دو درجه کمتر در مدیریت ناترازی انرژی و تداوم گردش چرخ صنعت، جهش تولید و ایجاد اشتغال پایدار، مشارکت فعال و موثری داشته باشند.
وی هدف از اجرای این پویش را مدیریت مصرف و کمک به کاهش ناترازی ها خواند و گفت: با وفاق می توان پایداری انرژی را رقم زد.
برچسب ها :شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ، پویش دو درجه کمتر
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0