تاریخ انتشار : دوشنبه 9 آگوست 2021 - 16:01
کد خبر : 23006

نماینده لنگرود: گیلان قتلگاه شده است

نماینده لنگرود: گیلان قتلگاه شده است

نماینده مردم لنگرود در پیامی توئیتری خطاب به استاندار با بیان اینکه گیلان تبدیل به قتلگاه شده است، بر ضرورت ممانعت از ورود مسافران تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، در زیر متن توئیت پرویز محمدنژاد که در صفحه اینستاگرام این نماینده نیز بازنشر شده است را می بینید:

نماینده مردم لنگرود در پیامی توئیتری خطاب به استاندار با بیان اینکه گیلان تبدیل به قتلگاه شده است، بر ضرورت ممانعت از ورود مسافران تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، در زیر متن توئیت پرویز محمدنژاد که در صفحه اینستاگرام این نماینده نیز بازنشر شده است را می بینید:

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.