تاریخ انتشار : دوشنبه 17 ژانویه 2022 - 12:18
کد خبر : 25063

برگزاری کلاس‌های حضوری دانشگاه‌ها از ترم بهمن

برگزاری کلاس‌های حضوری دانشگاه‌ها از ترم بهمن

بخشنامه حضوری شدن آموزش در همه مقاطع تحصیلی نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به دانشگاه‌های وزارت علوم ابلاغ شد. به گزارش خزرنگار ؛ علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم در بخشنامه‌ای به رؤسای شورای استانی آموزش عالی کشور حضوری شدن نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را اعلام کرد.   مصوبه حضوری شدن دانشگاه‌ها به این شرح است:

بخشنامه حضوری شدن آموزش در همه مقاطع تحصیلی نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به دانشگاه‌های وزارت علوم ابلاغ شد.

به گزارش خزرنگار ؛ علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم در بخشنامه‌ای به رؤسای شورای استانی آموزش عالی کشور حضوری شدن نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را اعلام کرد.

 

مصوبه حضوری شدن دانشگاه‌ها به این شرح است: همه کلاس‌های آموزشی دانشجویان در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در تمام مقاطع تحصیلی نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به‌صورت حضوری برگزار شود.

 

تبصره یک: بر اساس شرایط هر دانشگاه، مؤسسه آموزش عالی به ترتیب و در صورت لزوم، ۱) آموزش حضوری دانشجویان تحصیلات تکمیلی ۲) آموزش دروس عملی برنامه‌های درسی ۳) آموزش حضوری دانشجویان کارشناسی، کاردانی به‌صورت کاملاً حضوری در اولویت باشد.

 

تبصره دو: هماهنگی با مراجع استانی به‌ویژه استانداری و تصمیم‌گیری بر اساس آخرین تصمیمات مراجع ذی‌صلاح.

 

تبصره سه: استفاده تمام دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان از ظرفیت آموزش الکترونیکی و ترکیب متناسب آن با آموزش حضوری.

 

تبصره چهار: رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به‌منظور حفظ سلامت دانشجویان و دانشگاهیان.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.