بیمارستان صحرایی ارتش تا پایان هفته در رشت به بهرهبرداری میرسد
فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش گفت: ساخت بیمارستان صحرایی ارتش از ۲۵ مرداد در رشت آغاز شده و تلاش ما این است که تا پایان هفته به بهرهبرداری برسد. به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، سرهنگ ولی رحمانی اظهار داشت: بر اساس فرمان فرمانده معظم کل قوا ارتش و تمام نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران بهویژه نیروی






