لنگرود صاحب نخستین MRI دولتی شد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به توجه ویژه این دانشگاه به توسعه زیرساختهای بهداشتی درمان در لنگرود گفت: برای نخستین بار در بخش دولتی شهرستان لنگرود دستگاه MRI استقرار و در حال نصب است. به گزارش خزرنگار ؛ محمدتقی آشوبی در جشن روز پرستار شهرستان لنگرود در سالن ارشاد اسلامی این شهرستان با






