اعتماد و امید در مجمع خیرین گیلان احیا شد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن برشمردن شهدای سلامت بهعنوان بزرگترین خیرین در نظام سلامت گفت: خوشبختانه اعتماد و امید در مجمع خیرین احیا شده است. به گزارش خزرنگار ؛ عصر امروز نشست مشترک رئیس هیئتمدیره، مدیر عامل و تعدادی از اعضای مجمع خیرین سلامت با دکتر «محمدتقی آشوبی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در






