تحریم ها برگشتند
دولت آمریکا تحریمهای نفتی و بانکی علیه ایران را بازگرداند. به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، شش ماه پس از تصمیم دونالد ترامپ برای خروج از توافق هستهای با ایران، این دور دوم از تحریمهایی است که به واسطه برجام رفع شده بود و حال آمریکا آنها را بازگردانده است. دور اول تحریمهایی بود معامله دلار،






