مکانیسم ویژه اروپا ناکارامد باشد، از برجام خارج می شویم
واشنگتن پست به نقل از وزیر امور خارجه ایران نوشت، در صورتی که مکانیسم ویژه اروپا برای حفظ توافقنامه هسته ای کارایی نداشته باشد، ایران از این توافقنامه خارج می شود. به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، واشنگتن پست نوشت: ‘محمد جواد ظریف’ شنبه شب طی میزگردی با خبرنگاران حاضر در نمایندگی ایران در سازمان ملل






