×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳  
true
false

نماینده ولی فقیه در گیلان با ابراز نگرانی از ورود کالاهای قاچاق، گفت: رانت و باند در کشور همه تولیدکنندگان را ورشکست کرده و نیاز است نمایندگان بیشتر نظارت کنند.

به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رسول فلاحتی در دیدار با سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که در رشت صورت گرفت، اظهار کرد: تمامی مواضع مجلس شورای اسلامی را رصد می‌کنم و استنباط من این است که برخی سؤالات و اظهار نظراتی که در مجلس می‌شود دارای اشکال است.

وی با بیان اینکه تمام نمایندگان و رزومه کاری آن‌ها را رصد می‌کنم افزود: مجلس عصاره ملت است و باید از سوی همگان ازجمله مردم و نخبگان رصد شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه نمایندگان مجلس دو نقش اساسی در مجلس دارند ، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس نقش تقنینی و ارائه طرح‌ها و نظارت بر طرح‌های مصوب را دارند و باید بیشترین توجه آن‌ها بر نظارت باشد.

امام‌جمعه رشت با اشاره به نقش ملی نمایندگان افزود: نمایندگان مجلس نباید در اظهار نظرها منطقه‌ای عمل کنند.

فلاحتی با بیان اینکه مشغول شدن به عزل و نصب یکی از اشکالات مجلس است اظهار کرد: برخی از استیضاح‌ها به خاطر ناتوانی برخی نمایندگان در اصل و نصب‌های محلی است.

وی با بیان اینکه عوض کردن جایگاه‌ها و عزل و نصب‌ها مردم را گرفتار کرده ، تصریح کرد: بنده هیچ‌گاه در عزل و نصب‌ها دخالت نمی‌کنم اما همیشه به همه مشاوره می‌دهم.

امام‌جمعه رشت با اشاره به نابسامانی‌ها در کشور گفت: نمایندگان باید با نظارت مستمر همه امورات در کشور را ساماندهی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به پراکنده‌کاری در گیلان اظهار کرد: برخی اوقات وقتی دعوای دو نماینده گیلانی را در مجلس می‌بینم تأسف می‌خورم.

وی با اشاره به واردات کالای قاچاق در کشور افزود: رانت و باند در کشور همه تولیدکنندگان را ورشکسته کرده و نیاز است نمایندگان بیشتر نظارت کنند.

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه تمام صفحات برجام را سیاه می‌بینم، خاطرنشان کرد: برخی‌ها گسستن ما به دنیا را رشد می‌دانستید درحالی‌که رهایی از قدرت‌های پوشالی موجب رشد و اعتلای کشور است.

سید حسین نقوی حسینی نیز در این دیدار با تأکید بر اتحاد و یکپارچگی در کشور اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی باید اتحاد بود و یقیناً در این برهه از زمان پیروز خواهیم شد.

وی رهبری را حبل‌المتین نظام دانست و گفت: موانع ایجادشده فعلی از سوی امریکا قابل‌عبور است و ما از مانع‌های بزرگ‌تر نیز عبور کرده‌ایم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر مطالبه گری افزود: نمایندگان مردم در مجلس تمام تلاششان ایفای حقوق شأن هست و هیچ‌گاه از آن کوتاه نخواهند آمد.

منبع: فارس

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد