×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳  
true
false

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان: ایجاد واحدهای صنعتی جدید در شهرک های صنعتی با خدماتی که دولت در اختیار بخش خصوصی قرار می دهد ، می تواند زمینه ترغیب سرمایه گذاری های جدید را فراهم سازد.

به گزارش خزرنگار ؛ مهدی محبوبی در جریان افتتاح شرکت تولیدی سرنگ مینای رودسر با بیان اینکه نگاه دولت حمایت از تولید و صنعت و تامین نیاز داخل در شرایط تحریم است ، افزود: خوشبختانه طی دوسال اخیر شاهد تحولات خوبی در مسیر تعالی و توسعه پایدار بودیم.

وی به رویکرد شرکت شهرک های صنعتی در مسیز توسعه زیرساخت شهرک های صنعتی نقاط مختلف اشاره کرد و گفت: خوشبختانه نگاه استاندار گیلان به بخش خصوصی نگاه حمایتی است و ایشان همواره توصیه برای رفع موانع تولید و صنعت دارند.

محبوبی تصریح کرد: ایجاد واحدهای صنعتی جدید در شهرک های صنعتی با خدماتی که دولت در اختیار بخش خصوصی قرار می دهد ، می تواند زمینه ترغیب سرمایه گذاری های جدید را فراهم سازد.

رییس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان همچنین از افتتاح یک ایستگاه آتش نشانی با یک دستگاه خودرو ایسوزو ۸ تن در فضایی به مساحت ۶۰ متر با اعتبار ۴۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت شهرک های صنعتی گیلان خبر داد و افزود : عملیات احداث این ایستگاه از سال گذشته آغاز شده بود.

شرکت تولیدی سرنگ مینای رودسر تولید کننده محصولات پزشکی سر سوزن دندانپزشکی ، سرنگ تزریق ، سرسوزن پزشکی ، ست سرم و سرنگ انسولین است که با سرمایه‌گذاری ۲ هزار ۵۰۰ میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.

این شرکت با ظرفیت تولید ماهانه ۴۹۰ میلیون عدد فعال زمینه اشتغال ۸۰ نفر را فراهم آورده است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد