×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

پس از اعلام خبر پرداخت وجوه میلیاردی توسط موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج به دو مجری معروف تلویزیون به نام های «ا.ع» و «م. م»، احسان علیخانی و مهران مدیری به شایعات واکنش نشان دادند.

به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، احسان علیخانی در صفحه مجازی خود نوشت: من احسان علیخانی مجری و تهیه کننده تلویزیون و سینما هستم. اگر منظور رسانه های مجازی و غیرمجازی از «ا.ع» همان احسان علیخانی است که باید بگویم اشتباه گرفتید. آن دزد بیت المال و مردم من نیستم.


وی با بیان اینکه آدم ها در فضای مجازی عجیب و بدجنس می شوند، اظهار کرد: خبر دریافت سه میلیاردی «ا.ع» که از خبر مرگ احسان علیخانی بزرگتر نیست و فراموش می شود اما با خودم گفتم چرا باید من را با«ا.ع» اشتباه بگیرند؟
وی در ادامه توضیحاتی پیرامون ارتباط خود با موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج مطرح نمود که بطور خلاصه به شرح زیر است:
1- موسسه ثامن الحجج سال ها قبل از همکاری با گروه اجتماعی شبکه 3 در تمامی رسانه های رسمی کشور حضور داشته و با توجه به مجوز گسترش این موسسه تا بیش از 5000 شعبه فعال، ما با یک موسسه قانونی بر اساس نص صریح قانون و نظارت های دائمی صدا و سیما کار کردم.
2- موسسه مذکور در سال 91 تقاضای همکاری با گروه برنامه ساز ما را داشته و شبکه بعد از بررسی و استعلام از مراجع ذیصلاح و دریافت مجوز تبلیغات از موسسه، من را بعنوان تهیه کننده به این موسسه معرفی کرد.
3- طی سه سال و نیم در قالب شش قرارداد با صدا و سیما و شبکه ، شش عنوان برنامه تولید و پخش شد که مبلغ مذکور از جانب اسپانسر بعد از تایید برآورد هزینه های تولید به صدها نفر عوامل و هزینه های تولید به تهیه کننده تخصیص می یابد. (علیخانی به رقم دریافت شده از ثامن الحجج اشاره ای نکرد ولی از روابط عمومی، گروه اجتماعی و مدیر مالی شبکه سه درخواست نمود در صورت صلاحدید اسناد و قراردادها را منتشر کنند).
تهیه کننده برنامه پرمخاطب ماه عسل که در چند روز گذشته مورد تجلیل مدیران رسانه ملی قرار گرفت، در ادامه با بیان اینکه من مدیر نیستم، مسئول نیستم، کارمند دولت و حتی صدا و سیما نیستم و تنها برنامه سازی مستقل هستم، گفت: خود را در برابر قانون و اذهان مردم پاسخگو میدانم و از صدا و سیما و مراجع ذیصلاح قضایی و نظارتی خواهش می کنم تا بطور دقیق این موضوع را بررسی و نتیجه را شفاف به مردم گزارش کنند.
وی عنوان کرد: از همه بیشتر برای کسانی متاسفم که راه فرار از بحران هایی که بعد از انواع بی تدبیری ها گرفتارش شدند را این دیدند که آبروی ما را ببرند و خودشان زیر سایه امن پست و مقامشان بنشینند.

مهران مدیری شکایت کرد

پس از گمانه زنی ها در مورد اینکه مجری معروف به نام اختصاری «م. م» که مبالغ میلیاردی از ثامن الحجج دریافت نموده، مهران مدیری بوده است، وکیل وی اعلام کرد که موکلش به دلیل نشر اکاذیب نسبت به روزنامه شرق و فیلم آنلاین، اعلام جرم و برای طرح شکایت اقدام کرده است.


روزنامه شرق مورخ ۹۷/۴/۲۷ درمطلبی مدعی شده بود، مهران مدیری علاوه بر دریافت مبلغی به عنوان هدیه از موسسه اعتباری ثامن الحجج ، مبلغی را هم به عنوان وام دریافت کرده که تا به امروز ، بخشی از اقساط آن را پس داده است. فیلم آنلاین نیز بلافاصله این مطلب را در فضای مجازی منتشر کرد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد