×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

رتبه نهم گروه علوم تجربی در کنکور سراسری 97گفت: دوره دوم متوسطه را در مدرسه تیزهوشان میرزا کوچک خان شهر تالش تحصیل کردم و با توجه به مطالعات بسیاری که داشتم مطمئن بودم در کنکور سراسری جزء نفرات برگزیده می‌شوم.

به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، با اعلام نفرات برتر کنکور توسط سازمان سنجش سهم استان گیلان در میان برترین‌ها تنها یک نفر بود در رشته علوم تجربی اعلم شد.

 آرمان زینالی دانش آموز تالشی، تنها دانش آموز گیلانی بود که در جمع برترین‌های کنکور قرار گرفت. وی توانست با تلاش و کوشش رتبه نهم کنکور سراسری و رتبه یک منطقه ۳ کشور را در رشته علوم تجربی کسب کند.

وی در این رابطه اظهارکرد: در دوران متوسطه دوره دوم در مدرسه تیزهوشان میرزا کوچک خان شهر تالش تحصیل می‌کردم و با توجه به مطالعه‌هایی که قبل از کنکور داشتم به خود اطمینان داشتم در کنکور سراسری جزء نفرات برگزیده می‌شوم.

زینالی ادامه داد: برنامه‌ریزی خاصی برای مطالعه نداشتم و هرگاه که کوچکترین زمانی به دست می‌آوردم، مطالعه می‌کردم.

وی تلاش و کوشش شبانه‌روزی و مطالعه کتاب را تنها عامل موفقیت خود دانست و بیان کرد: توکل بر خدا، پشتکار و تلاش مهم‌ترین علت موفقیت من در کنکور سراسری است، پدر و مادرم نیز با فراهم سازی شرایط و ایجاد آرامش به موفقیتم بسیار کمک کردند.

رتبه 9 کنکور در گروه علوم تجربی با بیان اینکه خوب درس خواندم و نتیجه‌اش را هم گرفتم، تصریح کرد: در هیچ ‌یک از کلاس‌های متفرقه و کنکور شرکت نکردم چون با توجه به پشتکاری که داشتم، نیازی برای حضور در این کلاس‌ها احساس نکردم.

 وی اراده و پشتکار را عامل اصلی برای موفقیت در هر زمینه ایی دانست و گفت: باید برای موفقیت از چیزهایی که موجب برهم زدن ارامش و تمرکز می شود دوری کرد.

 زینالی با بیان اینکه در دوران کنکور از فضای مجازی دوری کردم تاکید کرد: تصمیم دارم در رشته پزشکی دانشگاه تهران ادامه تحصیل دهم.

منبع: شبستان

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد