×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با بیان اینکه تمام اقوام من در رشت ساکن هستند، گفت: کسی نمی‌تواند به من بگوید چرا از رشت کاندیدا می‌شوم.

به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، سید کاظم دلخوش در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که چرا در حوزه نمایندگی رشت دخالت می‌کند، اظهار کرد: مادر من اهل رشت است رفیق بازی را کنار گذاشته‌ام و ده برابر خودم کار کرده‌ام.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس گفت: در صومعه سرا یک خانه بدون گاز نداریم و تا لانه مرغ مردم را آسفالت کرده‌ام.

دلخوش در مجلس با بیان اینکه باید نمایندگان سوال پخته‌تری بپرسند، اظهار کرد: کانال بیگانه‌ای که به من فحش ناموس می‌دهد به خاطر یک بنر مرا نقد می‌کند و حالا خبرنگار گیلانی نیز مرا به همین دلیل نقد می‌کند.

وی ادامه داد: بنری که بابت کمد استخر زده شده بود حرف دل یک روستایی بود، دل آن روستایی به خاطر همان تیرچراغ برق و آسفالت راه خوش است و برای همین بنر می‌زند و قدردانی می‌کند.

نماینده صومعه سرا در مجلس با بیان اینکه نود درصد روستاها را آسفالت کرده است اظهار کرد: در دفاع از حقوق ملت سر سوزنی کم نگذاشته‌ام. برخی نمایندگان مجلس بعد از ۵ دوره حضور فرق بین مخالف و موافق را نمی‌دانند اما نمایندگان گیلان همواره در حال نطق هستند.

وی اظهار داشت: تمام اقوام من در رشت ساکن هستند و کسی نمی‌تواند به من بگوید چرا از رشت کاندیدا می‌شوم زیرا از هر کجای کشور بخواهم کاندیدا می‌شوم.

دلخوش با انتقاد تند از صداوسیما، گفت: متأسفانه صداوسیما گزارشی تهیه کرده که در آن مطرح شده است این بنر برای شخصی بوده که سه تا زن گرفت و طلاق داده است.

منبع: ایلنا

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد