×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

پس از اظهارنظرهای برخی اعضای شورای شهر رشت مبنی بر باطل شدن مصوبه انتخاب سرپرست شهرداری به دلیل ترک جلسه علنی شورا از سوی برخی اعضا بدون امضای صورتجلسه ، فرماندار این موضوع را رد کرد و ادامه سرپرستی علی بهارمست را قانونی دانست.

به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، میرشمس مومنی زاده با اشاره به ابراز نگرانی های اخیر در فضای مجازی در ارتباط با انتخاب شهردار و عملکرد شورای اسلامی شهر، تصریح نمود: شورای اسلامی شهر موظف بود بر اساس اختیارات و وظایف قانونی، احدی ازکارکنان شهرداری را به عنوان سرپرست شهرداری تعیین و حداکثر ظرف مدت سه ماه نسبت به انتخاب شهردار اقدام کند که به هر دلیل این امر محقق نشد.، از سویی تا انتخاب شهردار جدید ، شهرداری نمی تواند بدون مدیر باشد، لذا دراین شرایط ادامه خدمت علی بهارمست به عنوان سرپرست شهرداری از اعتبار و وجاهت قانونی برخوردار می باشد .

مومنی زاده درخصوص تاخیر پیش آمده در انتخاب شهردار توسط شورای اسلامی شهر نیز اظهار داشت : فرمانداری دراین خصوص به وظایف قانونی خود بدون جنجال رسانه ای عمل کرده که مردم عزیز متعاقبا از کم وکیف آن آگاه خواهند شد.

وی افزود: فرماندار باید حواشی ، التهابات و هیجانات اجتماعی راکنترل و تعدیل کند؛ نه آنکه برخلاف مسئولیت و رسالت حقیقی خود آنها را تشدید نماید و برهمین اساس از اعلام نظر یا مصاحبه در این خصوص خودداری شد تادرفضایی آرام فرایند انتخاب شهردارطی گردد .

فرماندار شهرستان رشت در پایان ضمن اظهار امیدواری به اینکه با اقدامات دردست انجام سرنوشت خوبی برای شهر و شهرداری رشت رقم بخورد افزود: در وقت لزوم اقدامات فرمانداری جهت آگاهی شهروندان عزیز تبیین خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد