×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

با توجه به ورود یک توده هوای سرد و بارش زا به منطقه، بارش به شکل برف در ارتفاعات شهرستان مرزی بندر آستارا آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، بارش برف سبب سفید پوش شدن قله رادار، کوه آسپینه، حیران و بخشی از جاده آستارا به اردبیل در حد فاصل روستای ونه بین در غرب استان گیلان شده است.

بارش به شکل باران در مناطق کوهپایه ای و جلگه ای شهرستان نیز با شدت و ضعف ادامه دارد و از ظهر روز جمعه (2 آذر) تاکنون بالغ بر 76 میلی متر باران در ایستگاه سینوپتیک شهرستان ثبت شده است.

سرگرد محمد سلیمانی راد، فرمانده پلیس راه آستارا – تالش در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس اطلاعات واصله، از صبح امروز (شنبه 3 آذر) بارش به شکل برف در ارتفاعات شهرستان آغاز شده است و هم اکنون به شکل خفیف ادامه دارد.

وی افزود: از فاصله 5 کیومتری جاده حیران تا تونل، بارش برف سبب سفیدپوش شدن منطقه شده و با توجه به حضور مأموران راهداری و نمک پاشی و پاکسازی جاده، تردد در محور آستارا به اردبیل و بالعکس متوقف نشده است.

سرگرد سلیمانی راد با بیان اینکه در حال حاضر جاده لغزنده است، به رانندگان توصیه کرد: با احتیاط و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

وی خاطر نشان کرد: رانندگان ضمن به همراه داشتن لباس گرم و کسب اطمینان از سلامت خودروهای خود، زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و خودروهای خود را از سوخت پر کنند.

منبع: ایسنا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد