×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

مدیر پروژه قطار شهری شهرداری رشت با بیان اینکه شبانه روز در تلاش هستیم که این پروژه تا پایان کار این دولت به بهره برداری برسد، دلیل تاخیر در دریافت بودجه را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، محمد محبتی با اشاره به روند اجرای پروژه قطار شهری (تراموا) در رشت اظهار داشت: پروژه تراموا یکی از مهمترین اولویت های شهرداری رشت به شمار می رود و شبانه روز در تلاش هستیم که این پروژه تا پایان کار این دولت به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به مصاحبه انجام شده از سوی جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی مبنی بر تعلل شهرداری و شورای اسلامی شهر برای دریافت بودجه تراموا ، خاطرنشان کرد: دغدغه و مساعدت نمایندگان مردم در خانه ملت قابل تقدیر است.

محبتی ادامه داد: شهرداری رشت برای دریافت بودجه تصویب شده شماره حساب مورد نظر از وزارت اقتصاد و دارایی درخواست نموده است و اداره کل اقتصاد و امور دارایی استان گیلان مستندات مربوط به دریافت شماره حساب را از شهرداری رشت، سایر دستگاه های اجرایی و شهرداری های استان جمع آوری و به وزارت اقتصاد و دارایی ارسال کرده است که با ایرادات گرفته شده از سوی وزارت خانه این مستندات برگشت خورده است.

وی تصریح کرد: شورای اسلامی و شهرداری رشت با پیگیری هایی که از طریق نمایندگان محترم شهرستان رشت در خانه ملت انجام داد، هفته گذشته مستندات مربوط به دریافت شماره حساب از خزانه کشور را به وزارت اقتصاد و دارایی ارسال نمودند و نامه مربوطه نیز به بانک مرکزی ارسال شده است.

مدیر پروژه قطار شهری شهرداری رشت تاکید کرد: علت تاخیر در دریافت بودجه پروژه قطار شهری مربوط به فقدان شماره حساب بانک مرکزی از سوی وزارت اقتصاد و دارایی و همچنین بانک مرکزی است و شهرداری و شورای اسلامی رشت هیچگونه کوتاهی در این زمینه نداشتند.

وی عنوان داشت: هفته گذشته نیز هیئت سرمایه گذاری از چین و مشاوران پروژه قطار شهری از روند اجرای این پروژه در رشت بازدید به عمل آوردند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد