×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت با اشاره به اعتباری که آسایشگاه معلولین به عنوان یارانه مددجویان از بهزیستی دریافت می‌کند گفت: اعتبار یارانه‌ای کفاف هزینه‌های بالای آسایشگاه معلولین را نمی‌دهد و نیاز به حمایت‌‌داریم.

به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، سیدعلی حسینی اظهار داشت: مجموعه آسایشگاه معلولین رشت در سال 1345 توسط تعدادی انسان‌های مخلص تأسیس شد.

مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت به 550 مددجو در آسایشگاه معلولین رشت اشاره کرد و افزود: 400 نفر از انسان‌هایی که خودشان در کمک به دیگران توانمند بودند ولی امروز در آسایشگاه هستند و نیاز به کمک و حمایت دیگران دارند.

حسینی با بیان اینکه مجموعه آسایشگاه معلولین نیاز به حمایت‌های زیادی دارد ابراز داشت: بسیاری از کسانی که در آسایشگاه هستند از هیچ فامیل نسبی برخوردار نیستند و با درد و مشکلات خود در آسایشگاه تنها هستند.

وی به هزینه‌های بالا در آسایشگاه معلولین رشت اشاره کرد و افزود: مردم و مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید برای کمک به آسایشگاه برنامه‌ریزی کنند زیرا اعتبار دولتی برای مجموعه آسایشگاه معلولین پیش‌بینی نشده است.

مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت با اشاره به اعتباری که آسایشگاه معلولین به عنوان یارانه مددجویان از بهزیستی دریافت می‌کند گفت: اعتبار یارانه‌ای کفاف هزینه‌های بالای آسایشگاه معلولین را نمی‌دهد و نیاز به حمایت‌‌داریم.

حسینی با بیان اینکه مشکلات و حمایت‌ها از آسایشگاه اندک است افزود: آسایشگاه معلولین رشت دارای 240 نیروی کار است و مسئولان اجرایی و مدیران دستگاه‌ها باید در برنامه کاری خود، کمک مالی و سرکشی از آسایشگاه‌ها را هم قرار دهند.

وی با بیان اینکه مجموعه آسایشگاه معلولین رشت آبروی گیلان است گفت: تاریخ نشان داده که انسان‌های زیادی دارای مقام‌های سیاسی و مالی بودند ولی نتوانستند اثر و نام ماندگار داشته باشند و در کنار آن‌ها انسان‌هایی بودند که موفق به گذاشتن نام ماندگار از خود شدند.

مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت با اشاره به اینکه ثروت‌ برای انسان باقی نمی‌ماند و انسان‌‌ باید به آخرت خود هم بنگرد خاطرنشان کرد: ما باید بتوانیم نقش‌آفرینی کنیم و با همکاری یکدیگر از نیازمندان حمایت کنیم.

حسینی با بیان اینکه نمازگزاران و مسئولان اجرایی و مدیران با کمک‌های خود می‌توانند در کاهش حجم مشکلات آسایشگاه تأثیرگذار باشند گفت: برخی از کمک‌های آسایشگاه داروهای مازاد در منزل‌ مردم است که خود برای این مجموعه دارای ارزش است.

وی با اشاره به گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی اخیر اظهار داشت: مشکلات اقتصادی اخیر سبب افزایش حجم مشکلات هزینه‌ای آسایشگاه معلولین شده است و مردم جای خیرات و صدقه را در زندگی خود خالی نگذارند.

مدیر آسایشگاه معلولین رشت با بیان اینکه مدیران دولتی استان گیلان باید بتوانند به زیرمجموعه‌ و کارمندان خود درباره کمک و حمایت از آسایشگاه معلولان و نیازمندان اطلاع‌رسانی کنند گفت: باکمک‌های ماهیانه از حجم مشکلات آسایشگاه کم می‌شود.

حسینی اظهار داشت: کسانی که مسئول آمار و تعداد سالمندان در استان گیلان هستند به خوبی اطلاع دارند که آمار سالمندان بسیار زیاد است و ما باید برنامه‌های ورزشی و مشخصی برای ایجاد سلامت و نشاط سالمندان انجام دهیم.

وی با بیان اینکه باید یک مجموعه خیریه و همراه با افراد خیر در راستای کمک به حمام کردن سالمندان ایجاد شود افزود: از خواهران و اشخاص خیر و دلسوز تقاضای کمک داریم و مدیران اجرایی با حضور فیزیکی و کمک‌های مالی می‌توانند در کنترل مشکلات آسایشگاه تأثیرگذار باشند.

منبع: تسنیم

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد