×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

مدیرکل هواشناسی گیلان، از تضعیف تدریجی سامانه بارشی از عصر امروز خبر داد و اضافه کرد: بارندگی و وزش باد تا فردا مورد انتظار است، اما طی روز دوشنبه با کاهش موقتی ناپایداری ها مواجه هستیم.

 

به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، محمد دادرس وضعیت آسمان گیلان را ابری و مه آلود همراه با بارندگی و وزش باد اعلام و اظهار کرد: در پاره ای از نقاط شاهد رعد و برق و کاهش ابر هستیم.

وی با بیان اینکه منجیل با ۲۴.۸ درجه سلسیوس و ماسوله با ۱۶ درجه سلسیوس به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان هستند، افزود: بیشینه دمای هوای رشت نیز ۲۳ درجه سلسیوس است.

مدیرکل هواشناسی گیلان، با اشاره به میزان بارندگی در ایستگاه های هواشناسی استان طی ۲۴ ساعت گذشته، تاکید کرد: رضوانشهر با ۱۰۰.۸ میلیمتر، آستارا با ۹۹.۵ میلیمتر، صومعه سرا با ۹۵.۲ میلیمتر، بندرانزلی با ۷۵.۶ میلیمتر و رشت با ۶۷.۷ میلیمتر به ترتیب بیشترین میزان بارندگی را ثبت کردند.

دادرس، با بیان اینکه نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه خنک و بارشی در منطقه است، تصریح کرد: ابرناکی، مه آلود بودن هوا، بارندگی، وزش باد، رعد و برق و تگرگ پیش بینی می شود.

وی از تضعیف تدریجی سامانه بارشی از عصر امروز خبر داد و اضافه کرد: بارندگی و وزش باد تا فردا مورد انتظار است، اما طی روز دوشنبه با کاهش موقتی ناپایداری ها مواجه هستیم و شرایط برای کاهش ابرناکی و افزایش نسبی دما مهیا می شود.

مدیرکل هواشناسی، با بیان اینکه مجددا از روز سه شنبه شاهد نفوذ سامانه ناپایدار به منطقه خواهیم بود، گفت: افزایش ابر، بارندگی، وزش باد و رعد و برق از جمله پدیده های مورد انتظار برای پایان هفته است./ ایسنا

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد